Toch is het goed om de macht van mensen te relativeren. Alle mensen zijn gemaakt door God, de Schepper van hemel en aarde. Als Hij ons geen kracht en adem geeft, kunnen we niets beginnen, al beseffen we dat vaak niet.Een Bijbelboek waarin dat heel duidelijk naar voren ...